Επιστολή διαμαρτυρίας μητέρας νηπίου προς τον Δήμαρχο Καισαριανής

 ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟ


Είμαι μητέρα  ενός τετράχρονου κοριτσιού στον βιοκλιματικό παιδικό σταθμό Καισαριανής και πραγματικά έχω αγανακτήσει. Ο παιδικός σταθμός ήταν ανοιχτός όλο κι όλο τρεις μήνες, μιας ούτως ή άλλως πολύ δύσκολης χρονιάς, κι όμως η κόρη μου πρόλαβε να αλλάξει δασκάλα μιας και οι συμβάσεις τους τελείωναν πριν λήξει η χρονιά. Πράγμα απαράδεκτο. Είμαι εκπαιδευτικός και πιστεύω ότι ούτε ο εργαζόμενος μπορεί να εργάζεται σε τέτοια κατάσταση ανασφάλειας, ούτε είναι παιδαγωγικά σωστό τα παιδιά να αλλάζουν πρόσωπα στην μέση της χρονιάς. Επίσης πρόλαβε να παγώσει τον χειμώνα μιας και χάλασε η θέρμανση αλλά και να βράσει το καλοκαίρι μιας και χάλασε ο κλιματισμός. Από τα δύο τελευταία συμπεραίνω ότι δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη και συντήρηση. Απορώ τι θα συνέβαινε αν ήταν όλο το χρόνο ανοιχτά ο σταθμός. Από τα παραπάνω είναι ολοφάνερο ότι οι ανάγκες των παιδιών μας δεν είναι προτεραιότητα σας. Πραγματικά δεν έχω λόγια, νιώθω ότι δεν σας νοιάζει. Βασικά δεν μας ενημερώσατε καν. Ευτυχώς που υπάρχει κι ο σύλλογος γονέων και παλεύει για αυτά. Αλλωστε από εκεί μαθαίνουμε ό, τι συμβαίνει. Θα έπρεπε να ντρέπεστε. Τι κατάσταση είναι αυτή; 


                                                                                                                                                                           Α.Σ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 18/1/2022

ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟΣ